Od dzisiaj obowiązuje nowa oferta na kartę w sieci Plush, która bazuje na konstrukcji trzech zestawów usług, w których znaleźć można będzie Internet mobilny, połączenia głosowe oraz wiadomości tekstowe. Nowa oferta wydaje się być niezwykle interesująca.
Nowe pakiety
- Oferta kompleksowa: 10 GB pakietu internetowego, rozmowy i wiadomości tekstowe bez limitu do wszystkich sieci komórkowych – 29 złotych na 30 dni (aby aktywować wprowadzić należy krótki kod – *136*11*02# + “zielona słuchawka);
- Zestaw drugi: 5 GB pakietu internetowego, wiadomości tekstowe bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i 9 groszy za minutę połączenia na numery komórkowe – 19 zł na 30 dni (aby aktywować wprowadzić należy krótki kod – *136*11*03# + “zielona słuchawka);
- Zestaw trzeci: 3 GB pakietu internetowego, wiadomości tekstowe bez limitu do wszystkich sieci komórkowych – 15 zł na 30 dni (aby aktywować wprowadzić należy krótki kod – *136*11*04# + “zielona słuchawka).
Warto mieć na uwadze, że dostęp do portalu społecznościowego Facebook, w każdym z pakietów jest darmowy.
Nowe startery Plush
Osoby przenoszące numer do sieci Plush otrzymają rabat 50% na wybrany pakiet przez pierwsze trzy miesiące korzystania z oferty. Ponadto w ramach Strefy Plusha użytkownicy będą mogli zdobyć gadżety z wizerunkiem Plusha (koszulki, bluzy czy kubki). Szczegóły niebawem pojawią się na stronie www.plushbezlimitu.pl oraz na fanpage’u pluszak.
Informacja prasowa
Plush – marka dla młodych
Zgodnie z założeniami, nowa marka miała w maksymalny sposób spełnić oczekiwania młodych zarówno w zakresie zaspokojenia ich potrzeb, jak i komunikacji z młodymi.
Plush od początku funkcjonowania jest więc ofertą „bez konsekwencji”, dającą swobodę wyboru: można rozmawiać i SMS-ować ile się chce i z kim chce w każdej sieci bez limitów, a także bez stresu korzystać z Internetu i social mediów.
W ciągu półtora roku obecności Plusha na rynku kampanie marki zasłynęły z nieszablonowego poczucia humoru oraz bezkompromisowości. Unikalnych kreacji nie da się pomylić z żadnym innym operatorem, a marka znalazła się w gronie liderów komunikacji w mediach społecznościowych.
Oferta Plusha jest też wspierana licznymi akcjami promocyjnymi w ramach Strefy Plusha. Od lipca 2015 roku Plush współpracował z kilkoma różnymi markami dla młodych takimi jak VANS, FRUGO, Telepizza czy MTV.
Od startu nowej marki we wrześniu 2014 roku ponad 1,1 miliona nowych klientów zostało użytkownikami Plusha i to użytkownikami wyjątkowymi, z dużymi wymaganiami i potrzebami. Klienci Plusha generują prawie 4 razy więcej użycia Internetu niż klienci Plusa Na Kartę. Wysyłają również 1,5 raza więcej SMS-ów/MMS-ów.
Plush pozostaje więc marką stworzoną dla młodych i adresowaną konkretnie do ich potrzeb. Ma cały czas odpowiadać na potrzeby i wartości ważne dla grupy docelowej, czyli życie chwilą, radość i czerpanie z życia i próbowanie wciąż nowych rzeczy.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.