CEO sieci T-Mobile ujawnił, że iPhone 7 sprzedaje się cztery razy lepiej niż iPhone 6. Podał nawet wersję, która bywa najczęściej wybierana przez klientów operatora.
Apple zdecydowało się, że tym razem nie ujawni informacji na temat pierwszego weekendu sprzedaży swojego flagowca – iPhone’a 7. Dotychczas było to normą dla koncernu, który chwalił się swoimi wynikami. Nie wiadomo z jakiej przyczyny, Apple zdecydowało się na taką zmianę, aczkolwiek możliwe, że z obawy o mniej satysfakcjonujące wyniki. Prawdopodobnie jednak Apple nie powinno się o nie martwić, ponieważ rąbka tajemnicy na temat popularności iPhone’a 7 ujawnił ktoś inny.
John Legere, czyli CEO sieci komórkowej T-Mobile podzielił się na Periscope’ie ciekawostkami na temat pierwszych dni przedsprzedaży iPhone’a 7. Według niego, zamówienia na nowego flagowca z logiem nadgryzionego jabłka są już cztery razy większe niż w przypadku czasów, gdy ruszyła przedsprzedaż iPhone’a 6. W sesji Q&A dodał, że jest to „fenomenalny” start zamówień.
Legere podał także wariant kolorystyczny, który sprzedaje się do tej pory najlepiej. Mowa o czarnej, matowej edycji (Black). Sam przyznał, że postanowił wybrać wersję lśniącą (Jet Black).
iPhone 7 i iPhone 7 Plus zadebiutują oficjalnie na półkach sklepowych jeszcze w tym tygodniu tj. 16 września. Z kolei tydzień później, od 23 września będą dostępne w sprzedaży na terenie Polski. Przechodząc tutaj możesz sprawdzić nowości i oficjalne, polskie ceny najnowszego smartfona z logiem nadgryzionego jabłka.
Źródło: Periscope
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.