Od 2 listopada klienci Huawei będą mieli dostęp do infolinii serwisowej od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20 i w weekend od 10 do 18 pod numerem 800 811 110.
Rozszerzenie godzin pracy Hotline to już kolejny krok firmy Huawei, mający na celu usprawnienie obsługi serwisowej jej klientów. Od czerwca, oferowana przez Huawei, usługa door-to-door obejmuje wszystkie urządzenia producenta z serii P, Mate, Honor 6 i 7, ShotX i GX8. W ramach gwarancji, Huawei po zgłoszeniu przez klienta usterki, online lub telefonicznie, wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu, a po zakończonej naprawie, odsyła go z powrotem pod wskazany adres. Transport urządzenia oddanego w ramach gwarancji jest dla klienta bezpłatny w obie strony.
Oprócz tego, producent sukcesywnie rozbudowuje stacjonarną sieć punktów serwisowych. Z pomocy wykwalifikowanych serwisantów można skorzystać w: Warszawie, Krakowie, Gdyni, Wrocławiu, Poznaniu i Rzeszowie. Klienci na miejscu uzyskają wsparcie techniczne, a także pomoc w zakresie obsługi sprzętu oraz oddadzą urządzenie do naprawy w przypadku awarii.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie wsparcia producenta.
Źródło: informacje prasowe.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.