Nokia N9 to telefon, który przez długi czas będzie jeszcze na ustach wielu obserwatorów globalnej sceny GSM. Niebagatelny, dobrze uzbrojony, wykonany z dobrej jakości materiałów a jednocześnie, mimo, że innowacyjny, przez wielu postrzegany, jako niechciane dziecko, które stało się ofiarą romansu Nokii z Microsoftem. Tak czy owak, właśnie ruszyła polska kampania N9.
Celem rozpoczynającej się kampanii jest prezentacja i wsparcie sprzedaży smartfonu Nokia N9. Hasło przewodnie działań promocyjnych – „Nokia N9. Be yourself!” podkreśla wyjątkowość telefonu, ale i jego użytkowników, którzy cenią swoją indywidualność, są aktywni i chcą korzystać z niezwykłych możliwości nowych technologii. Unikalne wzornictwo oraz perfekcyjne wykonanie docenią z pewnością osoby lubiące wyróżniać się z tłumu, ale Nokia N9 to także szeroki wachlarz funkcji.
Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Polska powiedział:
Nokia N9 to zupełnie nowa pozycja w naszej ofercie. Model ten wyróżnia się nie tylko wyglądem, zastosowaniem najnowszych technologii, ale i przełomowym interfejsem użytkownika. Kampania oprócz mediów zasięgowych w dużym stopniu jest zorientowana na prezentację i interakcję z konsumentem. Dzięki showroomom każdy będzie mógł wypróbować N9, poznać całą gamę kompatybilnych akcesoriów Nokia oraz sprawdzić, co oferuje na przykład zastosowana w modelu technologia NFC.
Pierwszy showroom pojawi się w warszawskim Pasażu Wiecha już 24 października i będzie dostępny dla odwiedzających do końca listopada. Kolejne będą pojawiać się w Katowicach przy ulicy Korfantego2 (24.10-06.11), Krakowie przy Galerii Krakowskiej (24.10-06.11), we Wrocławiu na Placu Grunwaldzkim 22 (07.11 – 20.11) oraz w Poznaniu na terenie Starego Browaru (07.11 – 20.11). Każdego dnia w godzinach 11:00 – 22:00 odwiedzający będą mieli możliwość przetestowania smartfonu Nokia N9, głośników Nokia N360 Play oraz stereofonicznych zestawów słuchawkowych Bluetooth Nokia BH-505.
Nokia N9 – cena
Nokia N9 – opis
Nokia N9 to najnowszy smartfon fińskiego producenta. Urządzenie wyposażone w wyświetlacz AMOLED o przekątnej 3,9 cala (854 x 480 pikseli) posiada trzy ekrany główne oraz nowy interfejs użytkownika, w którym nawigacja pomiędzy aplikacjami odbywa się poprzez przesunięcie palcem po ekranie (swipe). Obudowa telefonu Nokia N9 jest wykonana z poliwęglanu, który zapewnia doskonałe działanie anteny, a tym samym lepszy zasięg, lepszą jakość głosu i mniej zerwanych połączeń. Smartfon można też łatwo powiązać z akcesoriami i udostępniać pliki przy użyciu technologii zbliżeniowej NFC. Ponadto użytkownicy N9 mają dostęp do darmowych map Nokia, nawigacji, sklepu z aplikacjami oraz oferty sklepu Nokia Muzyka.
Rozważycie zakup tego telefonu, czy też uważacie, że 2,600 PLN można spożytkować nieco lepiej? 😉
źródło: Nokia Polska
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.