Jakiś czas temu było głośno o planach sporych zmian w zakresie designu firmowego sklepu od korporacji z Mountain View. Przez pewien czas krążyła po sieci nieoficjalna wersja aplikacji, która dzisiaj dotarła na mój smartfon z Androidem, jako oficjalna aktualizacja. Mamy dla Was jedną dobrą i jedną (niestety) złą wiadomość.
Dobra wiadomość, to fakt samej aktualizacji, do tego działającej nad wyraz czysto i płynnie, choć rozbudowane elementy graficzne budzą mój niepokój co do szybkości wczytywania się interesujących nas „apek” na wolniejszych łączach. Poniżej znajdziecie kilka screenów z nowego, już oficjalnie dostępnego dla Polski Google Play.
[nggallery id=8 template=techmaniak]
Zła wiadomość, to brak dostępu do elitarnych funkcji Google Play, jakimi od długiego czasu mogą się cieszyć chociażby nasi zachodni sąsiedzi czy też Amerykanie. Nie znalazłem u siebie dostępu do wypożyczalni filmów, stale i niezmiennie nie ma też dla Polski oficjalnego wsparcia dla kupowania jakże popularnych empetrójek.
Ten właśnie fakt, każe rozpatrywać ostatnią aktualizację jedynie w kategoriach graficznych, bowiem użytkownicy z naszego kraju tylko i wyłącznie mogą nacieszyć oko ładną, odświeżoną grafiką. Śmietankę cały czas spijają użytkownicy z wybranego grona państw, do których Polska niestety ciągle się nie zalicza.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.