Jednym z częściej występujących błędów po zainstalowaniu iOS-a 8 jest znikająca funkcja hotspotu osobistego. Jeżeli po zaktualizowaniu oprogramowania do wersji iOS 8 (lub nowszych) również zauważyłeś jej brak, zobacz, co należy zrobić, aby ją przywrócić.
- Wejdź kolejno w Ustawienia > Sieć komórkowa > Sieć komórkowa danych i przewiń okno na sam dół, abyś zobaczył zakładkę HOTSPOT OSOBISTY.
- W polu APN wprowadź nazwę punktu dostępowego, odpowiedniego dla twojego operatora – na przykład dla sieci Play jest to internet.
- Wróć do ekranu głównego systemowych ustawień i sprawdź, czy funkcja hotspotu osobistego znowu jest dostępna.
W niektórych krajach (np. w USA) nie można oficjalnie korzystać za darmo z funkcji hotspotu w urządzeniach mobilnych, więc tam jest to normalne, że po prostu nie ma stosownej opcji w ustawieniach. Niemniej w Polsce nikt takich ograniczeń nie stawia i każdy z nas powinien mieć możliwość używania tej opcji.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.