Aplikacji BeBadter jest mobilną księgą skarg i wniosków świadomych konsumentów. Negatywne opinie o firmach i ich produktach trafiają na kwaśną listę, a świadczący usługę są o tym informowani i mogą poprawić jej jakość. BeBadter to kolejna aplikacja do oceniania firm.
BeBadter to aplikacja zrzeszająca niezadowolonych klientów. To miejsce, w którym możesz podzielić się swoimi odczuciami i przestać być odosobnionym w swojej frustracji. Nieważne, czy chodzi o jogurt, niemiłą obsługę czy niedziałające światła w drodze do pracy. Za wszystkimi tymi usługami stoją firmy, które – zdaniem autorów aplikacji – powinny wziąć odpowiedzialność za wszelkie niedociągnięcia.
Zaletą BeBadter jest dostępność aplikacji na wszystkie systemy, ale również brak konieczności logowania. Swoje zdanie na dowolny temat można opisać lub pokazać bezpośrednio po wadliwej usłudze. Co istotne, frustracja, którą wylewamy za pośrednictwem aplikacji nie zostaje – jak w przypadku większości tego typu rozwiązań – w próżni. Aplikacja ma zrzeszać niezadowolonych klientów i wspólnie z nimi, wywierać realny nacisk na firmy lekceważące konsumentów.
Zaletami aplikacji są intuicyjny interfejs, szybki sposób komunikacji, dostępność oraz uproszczona komunikacja wewnątrz aplikacji. Aplikacja BeBadter jest całkowicie bezpłatna – do pobrania z GooglePlay i AppStore.
Źródło: informacje prasowe.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.