Dzięki umowie z Withings, mnóstwo nowych produktów z logo Nokii pojawi się już niedługo w sklepach. Firmy miały szykować niespodziankę na targi MWC, jednak nie zobaczyliśmy niczego konkretnego. O co więc chodzi w całej, z pozoru nieistotnej sytuacji?
O niespodziance od Nokii oraz Withings pisałem dla Was jeszcze przed rozpoczęciem targów MWC w Barcelonie. Obie marki miały zaprezentować wspólnie stworzony produkt, jednak okazuje się, że chodzi o coś innego. Withings przejdzie rebranding i już w całości trafi pod skrzydła Nokii. Zmiany związane są między innymi z stworzeniem platformy zdrowotnej oraz prezentacją nowych urządzeń do mierzenia aktywności.
Nokia od tego moment całkowicie zastępuje markę Withings, co znaczy, że produkty tej ostatniej, wymienionej firmy już po prostu się nie pojawią. Cedric Hutchings z Nokii stwierdził, iż jego marka ma większy zasięg niż Withings i jest w stanie dać wszystkim niezawodność oraz odpowiednią jakość – tak, aby nasze zdrowie było zawsze w najlepszej kondycji.
Od teraz sprzęty Withings takie, jak miernik powietrza, smartwatch, ciśnieniomierz oraz kilka innych urządzeń, będą sprzedawane po prostu pod logiem Nokii. Rebranding nie będzie jednak ograniczony do kilku sprzętów – to wszystko większa oraz zaplanowana akcja.
Ostatnią ze zmian jest wprowadzenie do testowania specjalnej platformy Nokia HIPP, która ma pozwolić lekarzom na połączenie się z pacjentami oraz przesyłanie wyników badań, a także innych, ważnych danych w kontekście zdrowia.
Można być zdziwiony, iż Nokia nie zaprezentowała z Withings żadnego, nowego urządzenia na scenie. Patrząc jednak z szerszej perspektywy, to te zmiany wyglądają na pewno lepiej (na przestrzeni czasu), niż prezentacja kolejnego, takiego samego smartwatcha.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.