Jakiś czas temu Orange zrezygnował ze sponsorowania piłkarskiej Ekstraklasy, która w tych świetnych czasach nosiła nazwę „Orange Ekstraklasa”. Teraz jednak powraca i zajmie się sponsorowaniem I ligi piłki nożnej (dawniej II liga), która od rundy wiosennej otrzyma nazwę „Orange Liga”. Może na zapleczu korupcji jest mniej, a sponsoring bezpieczniejszy…
Druga informacja, podana przez Telepolis, również dotyczy operatora z francuskim zapleczem. Otóż na koszulkach piłkarzy reprezentacji polski w piłce nożnej zniknie dotychczasowe logo TP SA, zaś zastąpi je logo Orange. Czyżby firma zdawała sobie sprawę z niezbyt pochlebnej opinii, jaką cieszy się TP SA w kręgach młodych osób?
W rundzie wiosennej do klubów piłkarskiej, nowo powstałej „Orange ligi” trafi 1mln zł do podziału. W kolejnych sezonach Orange przekaże I-ligowcom 3 mln zł, które będą formą premii udziałowych dla klubów, które nieprzerwanie uczestniczą w rozgrywkach. Ponadto, z każdej kolejki będą pojawiały się 2-3 transmisje, które jednak będą wymagały specjalnego dekodera. Trudno jednak powiedzieć, czy chodzi o transmisje w telewizji publicznej, czy internecie.
źródło: gkp.gorzów
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.