Soczysty, czerwony kolor i podwójny… tak można by zacząć reklamować nowy produkt KFC. Nie byłoby jednak mowy o nowej przekąsce fast foodowej, a smartfonie z logo KFC.
KFC otworzyło swój pierwszy punkt sprzedaży w Pekinie, w 1987 roku. Oznacza to, że obecnie KFC świętuje 30-lecie istnienia w Chinach. Aby uczcić tę wyjątkową okazję, KFC stworzyło własnego smartfona. Znaczący współudział w tym przedsięwzięciu miała firma Huawei.
Okazuje się bowiem, że smartfon KFC to specjalna edycja modelu Huawei 7 Plus z logo firmy Huawei i Colonela Sandersa – ikonicznej twarzy KFC. Obie znalazły się na tylnej obudowie w kolorze jasnej czerwieni.
Tak, jak wspomniałem jest to edycja limitowana. Wobec tego, nie uświadczymy jej nigdzie poza Chinami. Jakby tego było mało, w sprzedaży pojawi się jedynie 5000 sztuk. KFC zdążyło już jednak dodać nową funkcję w swojej aplikacji, dedykowanej dla chińskiego państwa, którą nazwano K-Music. Usługa pozwoli na odtwarzanie ulubionej muzyki w dowolnym sklepie z 4000 punktów KFC, które znajdują się na terenie Chin. K-Music będzie dostępne jedynie dla posiadaczy modeli Huawei do końca lipca. Po tym czasie dostęp do usługi otrzymają wszyscy posiadacze smartfonów.
Smartfon KFC to model Huawei SLA-AL00 napędzany przez procesor Snapdragon 425. Na jego pokładzie znalazła się 3 GB pamięć RAM i 32 GB pamięć wewnętrzna, którą można rozszerzyć do 128 GB poprzez karty microSD. Specjalny model ma 5-calowy wyświetlacz (1280 x 720 px) oraz baterię o pojemności 3020 mAh. W chińskim sklepie TMall dostępny jest za 1099 chińskich juanów, czyli około 600 zł.
Źródło: TMall, Campaign Asia
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.