Nowa opaska Samsung Gear Fit2 Pro zadebiutowała niedawno. Potrafi ona współpracować z urządzeniami Android i iOS. W przypadku tego ostatniego jest jednak „mały” problem.
Samsung Gear Fit2 Pro pojawiła się oficjalnie pod koniec sierpnia. Co ciekawe, nowa – a właściwie to ulepszona wersja opaski Gear Fit2 przyniosła sporo ciekawych zmian i niestety wyższą cenę. Producent obiecywał jednak współpracę urządzenia ubieralnego nie tylko ze smartfonami napędzanymi systemem Android, ale także iOS. Problem w tym, że minął ponad miesiąc od premiery, a użytkownicy iPhone’ów, którzy zdecydowali się na tę opaskę… nie mogą z niej korzystać.
Powodem całej sytuacji jest to, że aplikacja Samsunga pozwalająca obsługiwać opaskę… wciąż czeka na zatwierdzenie przez Apple. Dopiero wtedy pojawi się ona w App Store i posiadacze iPhone’ów oraz Gear Fit2 Pro będą mogli zacząć z niej w pełni korzystać.
W tym momencie próżno szukać szczegółowych powodów, dla który Apple jeszcze nie zaakceptowało aplikacji. Być może nie została odpowiednio przygotowana, ale wtedy deweloperzy powinni otrzymać stosowną wiadomość o jej odrzuceniu. Jednak jeśli mielibyśmy puścić wodze fantazji i zaczęli się domyślać to wyszłoby na to, że może Apple robi to celowo, aby część zdecydowanych na tę opaskę jednak zdecydowała się wybrać Apple Watcha. Oczywiście to tylko domysły, bo w takiej sytuacji najbardziej poszkodowani są posiadacze tej opaski i iPhone’ów.
Źródło: Sammobile
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.