Firma Samsung zademonstrowała na targach CES 2012 nie tylko kilka ciekawych urządzeń, ale również nowy ekosystem skupiający w sobie różne urządzenia, usługi i treści. Przedstawiciele firmy poinformowali, iż ich głównym celem jest usunięcie barier, jakie występują między sprzętem i treścią.
Jeden z top menedżerów korporacji – Boo-Keun Yoon – ujął sprawę w ten sposób:
Jesteśmy jedyną firmą, która oferuje i zespala wszystkie komponenty „elektronicznego życia” użytkownika. Od telewizorów po telefony, do tabletów po komputery osobiste, od aparatów fotograficznych po AGD. Samsung zapewnia łączność między wszystkimi urządzeniami. Obiecujemy, iż będziecie mogli bez ograniczeń przeglądać treści na wszystkich wspomnianych sprzętach.
Pierwszym sektorem, w którym Samsung zamierza pokazać swoje możliwości są telewizory Smart TV. Podczas wystawy w Las Vegas zaprezentowano 55-calowy telewizor z ekranem Super OLED. Podobnie jak i inne nowe modele Samsunga odpowiada on koncepcji Smart Life, która skupia w sobie kilka ciekawych technologii (m.in. Smart Interaction, Smart Content i Smart Evolution). Jeśli plany Samsunga zostaną wprowadzone w życie, to niedługo powinniśmy zobaczyć kilka innych wartościowych funkcji stworzonych z myślą o urządzeniach różnego typu.
Myślicie, że zapowiedzi południowokoreańskiej korporacji doczekają się realizacji? Ich ekosystem okaże się prawdziwą rewolucją?
Źródło: Onliner
CES 2012 odbywają się w Las Vegas w terminie 10-13 stycznia 2012 roku.
Dzięki serwisom grupy techManiaK będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami CES 2012.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.