Na początku bieżącego roku informowaliśmy Was, że słynna już na całym świecie gra Angry Birds nie tylko nie traci na popularności, ale staje się wręcz kultowa i nadal przyciąga nowych graczy. Niewykluczone, że dobra passa będzie trwała nadal – zwłaszcza, iż aplikacja trafiła właśnie na Facebooka.
W najpopularniejszej i największej sieci społecznościowej gra jest dostępna bezpłatnie, ale jej twórcy wymyślili sposób, by zarabiać na tym przedsięwzięciu – za dolara gracze mogą kupić jeden z kilku dostępnych bonusów ułatwiających grę (dokładne informacje znajdziecie pod tym adresem). Płacąc wspomnianego dolara można skorzystać z danego bonusu 20 razy. Jeśli ktoś postanowi zainwestować 20 dolarów, to może z danej opcji skorzystać aż 1000 razy.
Mamy do czynienia z siecią społecznościową, co postanowili wykorzystać pracownicy Rovio i rozszerzyli funkcjonalność swej aplikacji. Teraz użytkownicy Facebooka grający w Angry Birds będą mogli porównywać swoje wyniki i zapraszać znajomych do współzawodnictwa.
Na koniec warto przypomnieć, iż aplikacja Angry Birds pojawiła się po raz pierwszy w roku 2009 i była dostępna dla platformę iOS. Dzisiaj gra dostępna jest dla platform mobilnych, przeglądarek internetowych, czy sieci społecznościowej Google+.
Źródło: TechCrunch
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.