Huawei ma spore powody do radości, gdyż sprzedał już ponad 10 milionów egzemplarzy flagowych smartfonów Huawei P20 Pro i P20. Ten świetny wynik został osiągnięty w raptem kilka miesięcy od momentu prezentacji.
Ewidentnie widać, że firmie Huawei idzie coraz lepiej, a najlepszym tego przykładem jest świetna sprzedaż flagowych smartfonów Huawei – P20 Pro i P20. Smartfony te zadebiutowały raptem pięć miesięcy temu, a już teraz sprzedały się w nakładzie ponad 10 milionów egzemplarzy. To naprawdę świetny wynik i firma ma powody do radości.
Flagowe smartfony producenta cieszą się popularnością na kluczowych rynkach, między innymi w Chinach i Europie Zachodniej. Z tego też powodu producent postanowił wprowadzić do oferty nowe, oryginalne kolory P20 Pro –Morpho Aurora i Pearl White. Nie zabrakło także ekskluzywnych wersji z tylnym panelem wykonanym ze skóry.
Jesteśmy bardzo podekscytowani tak dobrym przyjęciem naszych smartfonów przez rynki na całym świecie. Wynik ten utwierdza nas w przekonaniu, że droga którą obraliśmy, czyli zaskakiwanie konsumentów innowacyjnymi rozwiązaniami, a tym samym wyznaczanie trendów w elektronice użytkowej, jest słuszna.
–powiedział Kevin Ho, prezes Handset Business Huawei Consumer Business Group.
Huawei P20 Pro w nowych kolorach
Na tegorocznych targach IFA 2018 w Berlinie, Huawei zaprezentował nowe, gradientowe kolory P20 Pro: Morpho Aurora i Pearl White. Producent po raz kolejny zainspirował się kolorami natury. Inspiracją dla Morpho Aurora był motyl Morpho, a Pearl White nawiązuje do elegancji pereł.
To jednak nie koniec nowych wersji tegorocznego flagowca, gdyż Huawei przywiózł do Berlina ekskluzywną wersję, w której tylna ściana wykonana została ze skóry. Model ten występuje w czarnej i brązowej wersji kolorystycznej. Nowy Materiał to jednak niejedyna nowość, gdyż ekskluzywna wersja wyposażona została w 8 GB pamięci RAM i 256 GB pamięci na wszelkiego rodzaju dane.
Cena? Smartfon wyceniony został na 999 euro. Co jednak najistotniejsze, nie zadebiutuje na polskim rynku.
Miałem okazję wziąć do ręki ten model i muszę przyznać, że prezentuje się naprawdę fajnie i do tego jest bardzo przyjemny w dotyku. Jak jednak możecie zobaczyć na zdjęciach, skóra jest bardzo podatna na uszkodzenia. Warto przypomnieć, że na podobne rozwiązanie zdecydowała się w 2015 roku firma LG, która zaprezentowała wtedy flagowy smartfon LG G4. Różnica pomiędzy tymi modelami jest jednak taka, że Huawei nie zdecydował się uwidaczniać szwów, przez co smartfon prezentuje się ładniej.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.