Od dziś na polskim rynku rusza aplikacja mobilna PLTAXI. Dla pasażerów PLTAXI oznacza najprostszy i najszybszy w Polsce sposób zamówienia taksówki. Taksówkarzom aplikacja zapewnia podniesienie efektywności pracy i znaczne zwiększenie zarobków.
Jak działa PLTAXI?
Dla pasażerów:
Bezpłatna aplikacja dostępna będzie już wkrótce w Android Market i Apple AppStore. Aby zamówić taksówkę wstarczy uruchomić aplikację i kliknąć jeden przycisk. Aplikacja PLTAXI współpracuje z inteligentnym serwerem, który skraca czas oczekiwania na taksówkę. Pasażer nie ponosi żadnych kosztów związanych z zamówieniem taksówki. Po ściągnięciu i zainstalowaniu aplikacji na swoim telefonie, klient rejestruje się, jako użytkownik i tworzy swój profil, w którym określa preferencje cenowe oraz inne parametry taksówki. Aplikacja, za pomocą wbudowanego w telefonie systemu GPS, lokalizuje miejsce, w którym znajduje się pasażer. Po kliknięciu jednego przycisku, PLTAXI zamawia taksówkę najłatwieji najszybciej w Polsce. Informacja o przyjęciu zlecenia jest natychmiast przesyłana do pasażera wraz z informacją o czasie oczekiwania na taksówkę oraz o odległości, w jakiej się znajduje. System informuje pasażera, że taksówka dojechała i gdzie na niego oczekuje.
Dla kierowców taksówek:
Aplikacja PLTAXI dostępna jest bezpłatnie dla kierowców w całej Polsce na stronie www.pltaxi.com oraz w Android Market. Aby zarejestrować się w systemie, potrzebny jest telefon z systemem Android. Nie ma żadnych umów terminowych, kaucji, jedynie akceptacja warunków korzystania z aplikacji i rejestracja
w systemie, która zajmuje tylko 5 minut. Od kierowców nie są pobierane żadne opłaty za korzystanie z aplikacji. Jedyny koszt, jaki ponosi taksówkarz, to opłata w wysokości nie wyższej niż 2 zł – pobierana od każdego kursu zrealizowanego poprzez aplikację PLTAXI. Przez kilka pierwszych miesięcy kierowcy będą mogli realizować kursy bez pobierania prowizji.
Korzystanie z aplikacji PLTAXI pozwala kierowcom znacznie zwiększyć swoje zarobki. Inteligentny serwer przesyła optymalne zlecenie, co skraca czas dojazdu do pasażera. Dzięki bezpośredniej komunikacji wewnątrz aplikacji kierowca wysyła powiadomienie o przybyciu, co redukuje czas oczekiwania na pasażera. Ponieważ w systemie nie ma stref, kolejne zamówienie może przyjść natychmiast po zakończeniu poprzedniego kursu. Dzięki tym innowacjom, kierowca traci mniej czasu czekając na postojach i wykonuje więcej kursów w tym samym czasie pracy, co przekłada się na zwiększenie jego przychodów.
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.