Podczas targów MWC 2012 dało się zauważyć, iż firma Huawei szykuje się do ofensywy na rynku mobilnym (podobne plany ma inny chiński producent – ZTE). Plany te potwierdził szef azjatyckiego producenta – Richard Yu. Huawei zamierza ponoć stać się pierwszym brandem na rynku mobilnym. Na czym ma to właściwie polegać?
Póki co nie sprecyzowano, w jaki sposób będzie się przejawiało piastowanie funkcji lidera rynku. Najprawdopodobniej firma zamierza po prostu stać się największym na świecie producentem gadżetów mobilnych. A pomogą w tym cztery serie urządzeń: D, P, Y oraz G. Jakie modele znajdziemy w poszczególnych liniach?
Seria D to smartfony z najwyższej półki (np. Ascend D quad. Na ich pokład trafią najlepsze podzespoły i najnowsze technologie. Modele z linii P (np. Ascend P1 S) także doczekają się świetnych modułów, ale na rynku będą się wyróżniać czymś innym – kompaktowymi rozmiarami i niedużą grubością. Smartfony z oznaczeniem G (np. Ascend G300) to średnia półka cenowa, a literka Y pojawi się na urządzeniach budżetowych. Richard Yu zapewnił, iż bez względu na serię, wszystkie modele będą się odznaczać świetną jakością na tle podobnych urządzeń innych firm. Czy tak się stanie? Pożyjemy, zobaczymy. Bardziej pewni możemy być tego, że słuchawki Huawei staną się konkurencyjne ze względu na swe ceny.
Źródło: Engadget
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.