Często mawia się że „większy znaczy lepszy”. Czy jednak aby na pewno? Członkowie instytutu badawczego Strategy Analytics udowodnili, że owe stwierdzenie faktycznie ma przełożenie w rzeczywistości. W rzeczywistości smartfonowej rzecz jasna. Przeprowadzono badania w USA oraz Wielkiej Brytanii przedstawiając ankietowanym prototypy urządzeń o różnych wielkościach wyświetlaczy i wyniki okazały się być zaskakujące.
90% uczestników badania wybrało urządzenie o większym ekranie, a najbardziej pożądane słuchawki mieściły się w granicach od 4 do 4,5-cala, z czego zdecydowanie przeważała ilość osób wybierających właśnie 4,5-cala. Można było natomiast zauważyć ciekawą tendencję. Mężczyźni wybierali większe wyświetlacze, niż kobiety, a każdy uczestnik badania wybierał telefon większy od tego, jaki obecnie posiadał. Ankietowanym zależało również na tym, aby smartfon był „szczupły” – niezależnie od rozmiaru wyświetlacza.
Badania gryzą się nieco z tendencjami, jakie możemy zauważyć w komentarzach na naszym serwisie – gsmManiacy zdecydowanie wolą mniejsze rozmiary. Więc jak to w końcu jest? Czyżby gusta naszych CzytelniKów były inne, niż w USA i UK? Chętnych na przejrzenie pełnych materiałów badawczych zapraszamy do odwiedzenia tej strony.
Źródło: BussinesWire
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.