Czasami nadchodzi taki moment, gdy z wielkim bólem serca musimy rozstać sie ze swoim smartfonem oddając go do serwisu. Sprawy, z jakimi się tam udajemy niejednokrotnie są błahe i można by je rozwiązać za pośrednictwem czatu bądź też zdalnie. Takich usług jednak serwisy nie świadczą. Na szczęście pomocną dłoń do swoich klientów wyciąga tajwański koncern HTC.
Firma podpisała właśnie kontrakt ze specjalistami oferującymi zdalną pomoc – LogMeIm. Kontrahent zobowiązał się do zainstalowania oprogramowania Rescure LogMeIm na wszystkich przyszłych urządzeniach HTC pracujących pod kontrolą systemu Android. Usługa zapewniać będzie wsparcie w każdym miejscu ma Ziemi, gdzie mamy dostęp do sieci komórkowej lub bezprzewodowej. Pracownicy z biura obsługi klienta będa mogli zdane konfigurować, jak również diagnozować problemy, z jakimi borykają sie nasze smartfony.
HTC chce być znane nie tylko z produkcji świetnych smartfonów, ale również z profesjonalnej obsługi posprzedażowej swoich klientów – powiedział Simon Harper – wiceprezes ds. Globalnego doświadczenia klienta w HTC. Simon wierzy również, że technologia oferowana przez LogMeIm oraz doświadczenie HTC to idealne połączenie, które pozwoli kontynuować tworzenie wspaniałych produktów dla klientów.
źródło: TNW
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.